Nieuws
Er is iets veranderd bij onze rekeningen voor behandelingen. U was gewend deze van Infomedics te ontvangen, maar sinds 1 januari versturen wij onze facturen direct vanuit onze eigen praktijk.
Dit gaat als volgt:
Eerst dienen wij uw behandeling in bij uw zorgverzekeraar. Voor het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed, ontvangt u van ons een rekening.
Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag is vergoed door de zorgverzekeraar en welk bedrag nog door uzelf dient te worden voldaan. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te betalen.
Indien er een mailadres van u bekend is, ontvangt u uw factuur per mail. In de mail staat een link waarmee u eenvoudig via iDEAL of een andere betalingsmogelijkheid uw rekening kunt betalen. U mag ook bij ons in de praktijk pinnen.
Als er geen mailadres van u bekend is, wordt uw rekening per post naar uw huisadres verzonden.
Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan aan ons door.
Als u vragen over de factuur hebt, kunt u rechtstreeks met onze balie assistentes contact opnemen.
Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan contact op met uw eigen zorgverzekeraar.
Wilt u meer informatie over uw rekening of over uw online factuuromgeving? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem contact met ons op.