Nieuws

Er is iets veranderd bij onze rekeningen voor behandelingen. U was gewend deze van Infomedics te ontvangen, maar sinds 1 januari versturen wij onze facturen direct vanuit onze eigen praktijk.

Dit gaat als volgt:
Eerst dienen wij uw behandeling in bij uw zorgverzekeraar. Voor het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed, ontvangt u van ons een rekening. 
Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag is vergoed door de zorgverzekeraar en welk bedrag nog door uzelf dient te worden voldaan. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te betalen.

Indien er een mailadres van u bekend is, ontvangt u uw factuur per mail. In de mail staat een link waarmee u eenvoudig via iDEAL of een andere betalingsmogelijkheid uw rekening kunt betalen. U mag ook bij ons in de praktijk pinnen.
Als er geen mailadres van u bekend is, wordt uw rekening per post naar uw huisadres verzonden.
Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan aan ons door.

Als u vragen over de factuur hebt, kunt u rechtstreeks met onze balie assistentes contact opnemen.

Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan contact op met uw eigen zorgverzekeraar.

Wilt u meer informatie over uw rekening of over uw online factuuromgeving? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem contact met ons op. 

Deze website gebruikt (technische) cookies om ervoor te zorgen dat u de beste mogelijke ervaring krijgt op onze website.